Subject: FW: Kohtumenetluse tõhustamise ettepanekud
From: "Kohtud info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Cc: "Astrid Asi" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 09:17:22 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, November 15, 2024 4:11 PM
To: Kohtud info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; Tallinna 
Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; 
Tarturk info <[email-masked]>; Kohtud info <[email-masked]>; MTÜ Eesti 
Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Eesti Juristide Liit <[email-masked]>; 
Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; TalTech Õiguse Instituut 
<[email-masked]>; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut 
<[email-masked]>; Notarite Koda <[email-masked]>
Subject: Kohtumenetluse tõhustamise ettepanekud

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Kohtumenetluse tõhustamise ettepanekud

Registreerimise kuupäev: 14.11.2024

Registreerimise number: 8-3/5169-11.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee